Presentació de la Copa del Món de Caiac d’estil lliure. Sala de premsa de la Diputació de Lleida
La sala de premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació de la Copa del Món de Caiac d’estil lliure, que se celebrarà a Sort al mes de juliol. La presentació comptarà amb el president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé; l’alcalde de Sort, Llàtzer Sibís; el representant territorial de l'Esport a Lleida, Josep Ramon Solsona, i el membre del Comitè de Freestyle de la Federació Internacional de Caiac (ICF), Lluís Rabaneda. La roda de premsa també comptarà amb la participació del piragüista Saül Craviotto.