Presentació de la col·laboració entre la Diputació de Lleida, el Monestir de les Avellanes i el Museu The Cloisters de Nova York per la digitalització de les tombes del Comtes d’Urgell
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé; el director del Monestir de Santa Maria de les Avellanes, Robert Porta, i Lucretia Kargère, conservadora del Museu The Cloisters de Nova York, presentaran dilluns als mitjans de comunicació els treballs de col·laboració entre la Diputació de Lleida, el Monestir de Santa Maria de Bellpuig de les Avellanes i el Museu Metropolitan-The Cloisters de Nova York, que han permès la digitalització de quatre tombes dels Comtes d’Urgell que es conserven als Estats Units. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte)