Presentació de la campanya #ThoEstasPerdent
La diputada Helena Martínez assistirà a la presentació de la campanya #ThoEstasPerdent, impulsada pel Consell de l’Audiovisual de Catalunya en col·laboració amb la Secretaria General de l’Esport i de l’Activitat Física, l’Institut Català de les Dones i la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, amb l’objectiu de promocionar i visibilitzar l’esport femení als mitjans, que tindrà lloc a l’Auditori de la Pedrera de Barcelona.