Presentació de la campanya ‘Nom de dona’
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat de la diputada d’Igualtat, Helena Martínez, presentarà la campanya ‘Nom de dona’, amb la qual la institució vol potenciar tot un seguit d’accions comunicatives en favor de la igualtat de gènere que s’allargaran durant tot l’any.