Presentació de la campanya ‘Enruta’t. Receptes amb vi i maridatges que et porten de ruta’
El director de l’IEI, Andreu Vàzquez i el director del Patronat de Turisme, Juli Alegre, participaran, conjuntament amb la presidenta de la Ruta del Vi de Lleida, Montserrat Guardiola, en la presentació de la campanya ‘Enruta’t. Receptes amb vi i maridatges que et porten de ruta’, una acció que uneix restaurants i cellers en una experiència enogastronòmica única, en el marc de Catalunya, Regió Mundial de la Gastronomia 2025.