Presentació de la campanya “Disfruita-la a l’estiu” de tastos de fruita a les comarques de Lleida

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, participarà a la presentació de la campanya “Disfruita-la a l’estiu”. L’acte comptarà amb la participació de l’alcalde de Mollerussa, Marc Solsona, i del coordinador general d’Unió de Pagesos, Joan Caball. Després de visitar la zona de l’activitat infantil i repartir les carmanyoles als nens participants està prevista l’atenció als mitjans de comunicació.(El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 1 de juliol de 2015

Descarregar esdeveniment