Presentació de la campanya ‘Disfruita-la en gran’. La Llotja de Lleida

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, participarà en la roda de premsa de presentació de la campanya ‘Disfruita-la en gran’, que consisteix en un tast de fruita per a 5.000 nens i denes d’educació primària del Segrià.

Descarregar esdeveniment