Presentació de la Campanya “Disfruita-la a l’Estiu”. Pavelló Poliesportiu. Parc del Graó d’Alpicat
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, participarà en la presentació de la campanya d’Unió de Pagesos “Disfruita-la a l’Estiu”, que s’iniciarà aquest dimarts a Alpicat (Segrià) i es farà per diferents municipis de les comarques lleidatanes durant aquest estiu. L’acte comptarà amb la participació de l’alcalde d’Alpicat; Pau Cabré; del coordinador territorial d’UP a la Plana de Lleida, Josep Maria Companys, i del coordinador comarcal d’UP al Segrià, Josep Cabré.