Presentació de la campanya ‘Disfruita-la a l’estiu’ 2025
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn; l’alcalde de Rosselló, Joan Andreu Urbano, i el coordinador territorial d’Unió de Pagesos, Nèstor Serra, presentaran la campanya ‘Disfruita-la a l’estiu’ 2025, que tindrà lloc a les piscines municipals de Rosselló. Durant l’acte hi haurà un tast de fruita amb un espectacle infantil, a càrrec del Grup ‘La Cremallera’, que comptarà amb la participació dels infants de Rosselló i l’entorn. També es farà un repartiment de carmanyoles entre els nens participants.