Presentació de la campanya “Disfruita-la a l’estiu 2017” de tastos de fruita a les comarques de Lleida

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, participarà a la inauguració de la campanya “Disfruita-la a l’estiu 2017”. L’acte també comptarà amb la participació de l’alcaldessa d’Alcoletge, Maria Lluïsa Prat; del coordinador territorial d’UP a Lleida, Jaume Pedrós; del responsable d’Organització i Comunicació d’Unió de Pagesos, Carlos Vicente, i del responsable del sector de la fruita d’UP, Xavier Gorgues. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 4 de juliol de 2017

Descarregar esdeveniment