Presentació de la campanya “Disfruita-la a l’estiu 2016” de tastos de fruita a les comarques de Lleida
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, participarà a la inauguració de la campanya “Disfruita-la a l’estiu 2016”. L’acte també comptarà amb la participació de l’alcalde de Torrefarrera, Jordi Latorre, i del coordinador general d’Unió de Pagesos, Joan Caball. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 1 de juliol de 2016