Presentació de la campanya “Botiguers pel país” de la FECOM. Sala d’actes de la Diputació de Lleida

La sala d’actes de la Diputació de Lleida acollirà la presentació de la campanya “Botiguers pel país”. El vicepresident tercer de la Diputació de Lleida, Pau Perdices, participarà en aquest acte.

Descarregar esdeveniment