Presentació de la caminada Magic Line 2022-Hospital Sant Joan de Déu Terres de Lleida
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn; el diputat de Salut Pública, Albert Bajona, i la coordinadora de l'Eix Solidari de Sant Joan de Déu Terres de Lleida, Núria Martínez, participaran en la roda de premsa de presentació de la caminada Magic Line 2022-Hospital Sant Joan de Déu Terres de Lleida, que se celebrarà el 20 de març amb un caràcter marcadament popular i inclusiu. A la presentació –que es farà a la sala de premsa de la Diputació– també hi assistiran el coordinador d’Esports de la Paeria, Àngel Vidal, i el gerent de Sant Joan de Déu, Jaume Capdevila.