Presentació de la 4a Setmana de la Pedra Seca

La vicepresidenta de la Diputació, Sandra Castro; l’alcalde de Torrebesses i membre de l’Associació de Micropobles de Catalunya, Mario Urrea, i el també membre de Micropobles, Jordi Tarragó, participaran en la roda de premsa de presentació de la 4a Setmana de la Pedra Seca, que se celebrarà a Torrebesses entre els dies 24 de novembre i 3 de desembre.   La presentació tindrà lloc a la sala de premsa del Palau de la Diputació.

Descarregar esdeveniment