Presentació de la 3a Marató Vithas Lleida

El vicepresident de la Diputació de Lleida, Agustí Jiménez, acompanyat del diputat de Salut Pública i Esports, Òscar Martínez, participarà en la presentació de la 3a Marató Vithas Lleida que se celebrarà a la ciutat de Lleida el dia 27 d’octubre, conjuntament amb dos curses de 5 i 10 km, les curses infantils i les Special.

Descarregar esdeveniment