Presentació de la 30a Mitja Marató de Lleida
La vicepresidenta Sandra Castro participarà en la presentació de la 30a Mitja Marató de Lleida que se celebrarà el dia 19 de novembre. La presentació -que es farà a les instal·lacions del Gimnàs Ekke- comptarà amb les intervencions de la tercera tinent d’alcalde de Lleida, Cristina Morón; la representant territorial de l’Esporta Lleida, Lourdes Ravetllat; el director de la cursa, Ivan Espílez i patrocinadors.