Presentació de la 2a Volta a l’Alt Urgell
El vicepresident del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, Juan Antonio Serrano, participarà a la presentació de la 2a Volta a l’Alt Urgell, que tindrà lloc al Consell Comarcal de l’Alt Urgell. Serrano estarà acompanyat de la presidenta del consell, Josefina Lladós, i del representant de Marxa Nòrdica Cadí-Pirineus, Albert de Gràcia. A l’acte també assistirà el director del Patronat, Juli Alegre.