Presentació de la 2a Festa Slowfood Catalunya. Sala de premsa de la Diputació.
El diputat Xavier Pont participarà en la presentació de la 2a Festa Slowfood Catalunya que se celebrarà el diumenge 30 de setembre a Tremp. A la presentació també hi assistirà la regidora de Promoció Local de l’Ajuntament de Tremp, Maria Teresa Montanuy, i el president del Convivium Slowfood Pirineus, Mariano Gonzalvo.