Presentació de la 1a Marxa Cicloturista ‘Terra de Flors’

La diputada Sandra Marco; el regidor de Cultura, Educació i Medi Ambient de l'Ajuntament de Torres de Segre, Gabriel Florensa; el representant de l’Associació Bici_klistes, David Aranda; la representant de l’Associació Esport Femení, Núria Ribalta, i la representant de l’Associació ADIMA, Digna de Torres, presentaran la primera edició de la Marxa Cicloturista ‘Terra de Flors’ que organitzen l’Ajuntament de Torres de Segre i l’Associació Bici_klistes, a Torres de Segre, el dia 10 de març, coincidint amb la floració.

Descarregar esdeveniment