Presentació de la 1a Duatló Ciutat de Lleida. Sala de premsa.

El vicepresident primer de la Diputació, Miquel Padilla, participarà en la roda de premsa de presentació de la 1a Duatló Ciutat de Lleida, que tindrà lloc el pròxim 11 de novembre. La presentació comptarà amb la participació del president de la Societat Ciclista Ilerdense, Jordi Olives; el president d’Esport Ciclista Lleida, Robert Mir; i el Pere Robert en nom dels patrocinadors.

Descarregar esdeveniment