Presentació de la 15a Xallenge David Duaigües de BTT d’Almatret
El diputat de Salut Pública i Esports, Òscar Martínez, participarà en la roda de premsa de presentació de la 15a Xallenge David Duaigües d’Almatret, que se celebrarà el dia 3 de març. La presentació —que tindrà lloc a la sala de premsa de la Diputació— comptarà amb les intervencions de l’alcaldessa d’Almatret, Jennifer Nadal, i de la directora de la prova, Montse Duaigües.