Presentació de la 12a Marxa senderista solidària del Baix Segre a la Granja d’Escarp

El vicepresident primer de la Diputació, Jordi Latorre; l’alcalde de la Granja d’Escarp, Manel Solé, i la tinent d’alcalde, Esther Teixidó, participaran en la roda de premsa de presentació de la 12a Marxa senderista solidària del Baix Segre, que se celebrarà el dia 13 de març a la Granja d’Escarp.   La presentació –que tindrà lloc a la sala de premsa de la Diputació de Lleida– comptarà també amb l’assistència de la presidenta d’AREMI, Maria Mercè Amorós, i del director i la responsable de comunicació de l’entitat, Santi Atienza i Elisenda Ros, respectivament, així com del coordinador de l’àrea esportiva de Down Lleida, Xavier Palau, i de la usuària Carme Faro.

Descarregar esdeveniment