Presentació de la 11a edició dels Camins d’or líquid al Segrià Sec
La vicepresidenta de l’IEI, Estefania Rufach, acompanyada del vicepresident Jordi Latorre i dels diputats Joan Gilart i Jordi Verdú, participarà en l’acte de presentació de la 11a edició dels Camins d’or Líquid al Segrià Sec que tindrà lloc a l’Aula Magna de l’IEI. L’acte comptarà amb la participació del president del Consell Comarcal del Segrià, David Masot.