Presentació de la 104a edició de la Volta Ciclista a Catalunya i de la 2a edició de la Volta Ciclista a Catalunya femenina
El diputat de Salut i Esport, Òscar Martínez, participarà en la presentació de la 104a edició de la Volta Ciclista a Catalunya i de la 2a edició de la Volta Ciclista a Catalunya femenina, que tindrà lloc a la sala d’actes de l’INEFC de Barcelona, sota l’organització de Volta Ciclista a Catalunya. L’acte estarà presidit pel conseller d’Esports, Berni Àlvarez, i el president de la Volta Ciclista a Catalunya, Rubén Peris.