Presentació de ‘Balaguer 2020. Ciutat del Bàsquet Català’
El president de la Diputació, Joan Talarn, acompanyat de la vicepresidenta, Estefania Rufach, i del diputat, Eloi Bergós, participaran en l’acte de presentació de ‘Balaguer 2020. Ciutat del Bàsquet Català’, que tindrà lloc a la sala d’actes de l’Ajuntament de Balaguer, amb la presència de l’alcalde de Balaguer, Jordi Ignasi Vidal; i del president de la Fundació del Bàsquet Català, Ferran Aril.