Presentació Campionat d’Espanya de Motocròs.

11.00 hores.- Presentació Campionat d’Espanya de Motocròs. Sala de Premsa. Diputació de Lleida. El vicepresident de la Diputació de Lleida, Ferran Accensi, acompanyat de l’alcalde de Bellpuig, Jordi Estiarte; el director de cursa i president del Moto Club Segre, Lluís Capdevila;  el vicepresident primer de la Federació Espanyola de Motociclisme, Domènec Fernández, i el president territorial de la Federació Catalana de Motociclisme, Manel Cirera, presentaran l’edició d’enguany del Campionat d’Espanya de Motocròs, que tindrà lloc el 22 i 23 d’abril al Circuit de Motocròs de Bellpuig. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment