Presentació als socis de la futura nova seu de la casa d’Andalusia

El vicepresident de la Diputació de Lleida, Agustí Jiménez i el diputat Fermí Masot, assistiran a l’esmorzar de presentació als socis de la futura nova seu de la casa d’Andalusia a Lleida.

Descarregar esdeveniment