Presa de possessió del nou Bisbe de Solsona, Francesc Conesa i Ferrer
El vicepresident primer Jordi Latorre i el diputat Albert Bajona assistiran a la presa de possessió i missa d’inici del ministeri episcopal de Francesc Conesa com a bisbe de Solsona, que se celebrarà a la Catedral Basílica de Santa Maria de Solsona. L’acte comptarà amb l’assistència de l’alcaldessa de Solsona, Judit Gisbert; la presidenta del Consell Comarcal del Solsonès, Sara Alarcón; i la directora general d’Afers Religiosos, Yvonne Griley. Posteriorment, assistiran al ball de l’àliga, interpretat per la Cobla Juvenil Ciutat de Solsona, en homenatge i benvinguda al nou Bisbe de Solsona, que es farà a la plaça Major (14.00 hores).