Presa de possessió de la nova cap provincial de Trànsit a Lleida. Subdelegació del Govern Central. Lleida.

El vicepresident primer de la Diputació, Miquel Padilla, assistirà a l’acte de presa de possessió de la nova cap provincial de Trànsit a Lleida, M. José Soler, que tindrà lloc a la subdelegació del Govern Central, a Lleida. 

Descarregar esdeveniment