Premis literaris ‘Homilies d’Organyà’
La vicepresidenta segona de la Diputació, Estefania Rufach, participarà en l’acte de lliurament dels premis literaris ‘Homilies d’Organyà’ que se celebraran a l’església de Santa Maria d’aquest municipi. L’acte, que estarà presidit per la consellera de Cultura de la Generalitat, Mariàngela Vilallonga, comptarà amb la participació de l’alcalde d’Organyà, Celestí Vilà; l’arquebisbe d’Urgell i Copríncep d’Andorra, Joan-Enric Vives; la ministra de Cultura i Esports d’Andorra, Sílvia Riva; el president del Consell Comarcal de l’Alt Urgell, Miquel Sala; i els autors de les homilies literària i religiosa, Raül Garrigasait i Benigne Marqués, respectivament, entre d’altres.