Pregó-vermut de Festa Major al Palau d’Anglesola
El president de la Diputació, Joan Talarn, presidirà el Pregó-vermut que organitza l’Ajuntament del Palau d’Anglesola amb motiu de la celebració de la Festa Major. Talarn serà rebut per l’alcalde del Palau d’Anglesola, Francesc Balcells; el president del Consell Comarcal del Pla d’Urgell, Rafel Panadés; la regidora de Cultura dels Plau d’Anglesola, Maite Teixidó, membres del consistori i alcaldes de la comarca a la plaça Abadia, on membres de l’Associació Cultural ‘Tots Som de Casa’ li faran una entrevista, conjuntament amb Rafel Panadés (12.30 hores). Posteriorment (13.00 hores), participarà en la imposició de bandes i faixes a les pubilles i hereus del municipi, i signarà el Llibre d’Honor del municipi, inaugurarà les exposicions ‘Banquetes arbrades” de la plataforma Canal Viu; “Pintures, manualitats i labors”, de l’Associació de Dones del Palau d’Anglesola; i la “3a PlaymoPalau”, mostra de clicks del Pla d’Urgell, i participarà en un vermut.