Pregó de les Jornades Intercentros de la Federació de Cases i Centres Regionals de Lleida i Província
El vicepresident de la Diputació, Agustí Jiménez, assistirà al pregó de les Jornades Intercentros de la Federació de Cases i Centres Regionals de Lleida i Província, que tindrà lloc al Teatre Municipal de l’Escorxador de Lleida, sota la organització de la Federació de Cases i Centres Regionals de Lleida i Província. L’acte comptarà amb les intervencions del president de la Federació de Cases i Centres Regionals de Lleida i Província, Cosme García; l’alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa; el subdelegat del Govern espanyol a Lleida, José Crespín, i el diputat aragonès i alcalde de Bonansa, Marcelino Iglesias, qui serà el pregoner. Durant l’acte es farà el lliurament dels diversos reconeixements, a proposta de les Cases i Centres Regionals de Lleida.