Pregó de Festes al Palau d’Anglesola (el Pla d’Urgell)

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, farà el pregó de festes del municipi del Palau d’Anglesola (el Pla d’Urgell). L’acte comptarà amb l’assistència de l’alcaldessa, Montserrat Meseguer, i de la resta de membres del consistori municipal. Joan Reñé assistirà a la missa en honor al patró, Sant Roc, cantada per la Coral del Palau.

Descarregar esdeveniment