Pregó de Festa Major a la Seu d’Urgell
El vicepresident tercer de la Diputació, Antoni Navinés, assistirà al pregó de Festa Major de la Seu d’Urgell que se celebrarà al Saló de Plens de l’Ajuntament, a càrrec de l’equip sènior femení del Sedis Bàsquet.