Posada en marxa nova línia RL4 entre Lleida i Terrassa
La vicepresidenta de la Diputació, Sandra Castro, assistirà a la posada en marxa nova línia RL4 entre Lleida i Terrassa que presidirà la consellera de Territori, Habitatge i Transició Ecològica, Sílvia Paneque, a l’estació de rodalies Lleida-Pirineus.