Ple Ordinari. Saló de Plens

El Ple ordinari de la Diputació de Lleida, corresponent al mes de maig de 2012, se celebrarà al Saló de Plens de la Diputació. Al finalitzar, el president de la corporació, Joan Reñé, atendrà els mitjans de comunicació.

Descarregar esdeveniment