Ple Ordinari. Saló de Plens

El Ple ordinari de la Diputació de Lleida, corresponent al mes de febrer de 2012, se celebrarà al Saló de Plens de la Diputació. Al finalitzar, el president de la Corporació, Joan Reñé, atendrà als mitjans de comunicació.  

Descarregar esdeveniment