Ple Ordinari. Saló de Plens
El Ple ordinari de la Diputació de Lleida, corresponent al mes de febrer de 2012, se celebrarà al Saló de Plens de la Diputació. Al finalitzar, el president de la Corporació, Joan Reñé, atendrà als mitjans de comunicació.
El Ple ordinari de la Diputació de Lleida, corresponent al mes de febrer de 2012, se celebrarà al Saló de Plens de la Diputació. Al finalitzar, el president de la Corporació, Joan Reñé, atendrà als mitjans de comunicació.