Ple ordinari del mes de novembre de la Diputació de Lleida
La presidenta de la Diputació de Lleida, Rosa Maria Perelló, presidirà el Ple ordinari corresponent al mes de novembre de la Diputació de Lleida, que se celebrarà al Saló de Plens de la Diputació. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)