Ple ordinari del mes de maig de la Diputació de Lleida
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, presidirà el Ple ordinari corresponent al mes de maig de la Diputació de Lleida, que se celebrarà, de forma presencial, al Saló de Plens de la Diputació. El Ple es podrà seguir també via streaming, a través de l’enllaç:
https://www.youtube.com/embed/live_stream?channel=UCtvzafzDH2ZfY4mPX3lfgTgi per la pàgina principal de la Diputació.