Ple ordinari del mes de juny de la Diputació de Lleida

La presidenta en funcions de la Diputació de Lleida, Rosa Maria Perelló, presidirà el Ple ordinari corresponent al mes de juny de la Diputació de Lleida, que se celebrarà al Saló de Plens de la Diputació. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment