Ple ordinari del mes de gener de la Diputació de Lleida
La presidenta de la Diputació de Lleida, Rosa Maria Perelló, presidirà el Ple de ordinari corresponent al mes de gener de la Diputació de Lleida, que se celebrarà al Saló de Plens de la Diputació.