Ple ordinari del mes de desembre de la Diputació de Lleida

La presidenta de la Diputació de Lleida, Rosa Maria Perelló, presidirà el Ple de ordinari corresponent al mes de desembre de la Diputació de Lleida, que se celebrarà al Saló de Plens de la Diputació. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment