Ple Ordinari de la Diputació de Lleida. Saló de Plens
El Ple ordinari de la Diputació de Lleida, corresponent al mes d’octubre del 2012, se celebrarà al Saló de Plens de la Diputació. Al finalitzar, el president de la corporació, Joan Reñé, atendrà els mitjans de comunicació.