Ple ordinari de la Diputació de Lleida. Saló de plens

El Ple ordinari de la Diputació de Lleida, corresponent al mes de gener de 2015, se celebrarà aquest divendres, 23 de gener, a les 9.00 hores al Saló de Plens de la Diputació.

En el transcurs del ple hi haurà una declaració institucional en defensa de la llibertat d’expressió.

Al finalitzar, el president de la corporació, Joan Reñé, atendrà els mitjans de comunicació. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida servirà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment