Ple ordinari de la Diputació de Lleida
El Ple ordinari de la Diputació de Lleida, corresponent al mes de febrer de 2017 se celebrarà aquest divendres, 17 de febrer, a les 11.00 hores al Saló de Plens de la Diputació.
En acabar el ple, tota la corporació se sumarà al Posa't la Gorra, l’acte de sensibilització que organitza l’Afanoc en solidaritat amb el càncer infantil.(El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 17 de febrer de 2017