Ple ordinari de la Diputació de Lleida
El Ple ordinari de la Diputació de Lleida, corresponent al mes de novembre de 2014, se celebrarà aquest dijous, 27 de novembre de 2014, a les 11.00 hores al Saló de Plens de la Diputació.
Durant el ple d’aquest dijous se sotmetrà a aprovació el pressupost de la corporació lleidatana per l’any 2015.
Al finalitzar, el president de la corporació, Joan Reñé, atendrà els mitjans de comunicació. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida servirà informació d’aquest acte)