Ple extraordinari de la Diputació de Lleida
La Diputació de Lleida celebrarà aquest divendres un ple extraordinari en el transcurs del qual prendrà possessió el diputat provincial Antoni Navinés, es proposarà la creació i composició de Comissions Informatives Permanents i la Comissió Especial de Comptes i es farà el nomenament dels representants de la corporació als seus organismes autònoms. El ple també sotmetrà a votació la delegació de la recaptació de diferents taxes de l’Ajuntament de les Oluges a l’Organisme Autònom de Gestió i Recaptació de Tributs Locals (OAGRTL). (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 24 de juliol de 2015