Ple del Patronat de la Muntanya de Montserrat
El vicepresident Agustí Jiménez, participarà en el Ple del Patronat de la Muntanya de Montserrat que se celebrarà a l’Abadia de Montserrat i al posterior dinar que oferirà el Pare Abat, Manel Gasch amb la comunitat benedictina.