Ple de la Diputació del mes d’octubre. Saló de Plens de la Diputació
El Ple ordinari de la Diputació de Lleida, corresponent al mes d’octubre de 2013, se celebrarà aquest dijous, 24 d’octubre, a les 11.00 hores al Saló de Plens de la Diputació. El President de la Diputació de Lleida rebrà aquest dijous la Plataforma “Prou morts a la N-240” abans de començar el Ple de la institució que sotmetrà a votació una moció que demana al ministeri de Foment una solució definitiva davant de l’alta sinistralitat registrada en aquesta carretera al seu pas per Torregrossa, les Borges Blanques i Juneda. La recepció a la plataforma tindrà lloc a les 10:45, abans de l’inici del Ple.