Ple de la Diputació del mes de setembre. Saló de Plens de la Diputació
El Ple ordinari de la Diputació de Lleida, corresponent al mes de setembre de 2013, se celebrarà aquest divendres, 20 de setembre, a les 11.00 hores al Saló de Plens de la Diputació. En l’apartat de mocions, se sotmetran a votació dues referents a la candidatura dels Jocs Olímpics d’Hivern Barcelona 2022. Ordre del dia